Kalandra fel!

Fry Song - Marceline (magyarul)

2014. szeptember 04. - Farting Squirrel

2. évad 1. rész: It Came From The Nightosphere - Apa az éjszférából

Fry Song - Sültkrumpli dal

Daddy, why did you eat my fries?
I bought them, and they were mine.
But you ate them, yeah, you ate my fries...
And I cried, but you didn't see me cry.

Daddy,
Do you even love me?
Well, I wish you'd show it,
'Cause I wouldn't know it.

What kind of dad eats his daughter's fries,
And doesn't even look her in the eyes?
Daddy, there were tears there.
If you saw them would you even care?

forrás: adventuretime.wikia.com/wiki/Fry_Song

Apu, miért etted meg a sültkrumplimat?
Én vettem, és az enyém volt
De te megetted, igen, megetted a krumplimat
És én sírtam, de te nem is láttál sírni

Apu,
szeretsz egyáltalán?
Hát, bárcsak kimutattad volna
Mer' nem tudhattam

Miféle apa eszi meg a lánya sültkrumpliját?
És aztán nem néz a szemébe
Apu, ott könnyek folytak akkor
Ha láttad volna, érdekelt volna egyáltalán?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://adventuretime.blog.hu/api/trackback/id/tr966668429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása