Kalandra fel!

Kalandra fel! - 3. évad, 19. rész

Holly Jolly Secrets Part I - Csip-csup-titkok (1. rész)

2014. december 24. - Farting Squirrel

A bejegyzés SPOILERt tartalmazhat ebből vagy későbbi epizódokból!!!

Apróbb érdekességek

    • Ez az epizód a Cartoon Network 2011-es karácsonyi programjának a része volt.
    • Ez az epizód egy kétrészes ünnepi különkiadás.
    • Ez a második páros (két részből álló epizód), amelyek egymást követik a történetet tekintve. Az első a Mortal Folly (A varázspulóver) és a Mortal Recoil (Én vagy nem én?) páros.
    • Ha lelassítod a Jégkirály titkos kazettájának az elejét, amit Finn és Jake eltekert, a következőt hallhatod:
      • "Naplóm, már régóta el akarok mondani neked valami őrülten személyeset, de vajon merem? Én... szeretem... a... grrhh! Kádamat teletölteni tejjel, és beleülni, mintha egy varázs angyal lennék. Tessék, kimondtam. A tej fehérsége olyan sűrű, és mikor kidugom a kis lábujjaimat, megijesztenek, és mindig elnevetem magam. Nevetek, Naplóm! A saját lábujjaim, és mégis nevetek. Aztán elalszok, a tej megalvad, és én mindenhol büdös és ragadós leszek. Undorító, Naplóm. Undorító vagyok. Undorító vagyok! Undorító vagyok, és olyan a szagom, mint az alvadt tejnek. ...na mindegy. Térjünk vissza Teknős hercegnőhöz."
      • "Ez arra emlékeztet, mikor bent ragadtam a fürdőmben. Volt ott egy mókus, (ne is kérdezd). Mindegy, röviden a lényeg; képzeld el, ahogy a konyhapadlón guggolva beszélek. ...beszélek egy WC-papírhoz! Azt mondom: "Hé, srácok! Ki akar eljönni kalandozni?" A WC-papír meg: "Mi van?" Te vagy a legjobb barátom, Napló."
      • Én egy kemény férfi vagyok. Egy kemény, jeges férfi. Egy király. Egy kemény, jeges, királyos férfi. Oh yeah. Nézd ezeket a bicókat. Nézd ezeket a bicókat. Nézd ezeket a bicókat. [sóhajt] 10. 24. 38. 45. Bicó, bicó, bicó. Most jön a feszítés. Pff-pff. [nincs hang] pff-pff. Pff-pff [nincs hang]. Bicók. Yeah. Ágyúgolyókat tudnék lőni ezekkel a karokkal. Keresztül a világon. Bumm! Ki tudnám szintezni egy sznob kis kölyök villáját a kicsikékkel. Ah, az én két izmos fegyverem. Izom és Izmos. Ah, nézd meg őket. Színtiszta izom. Talán bankot is rabolhatnék ezzel a fenékkel. Egy élmény lenne, nem? A karjaim besétálnak egy bankba: 'Add oda az összes pénzt! Vagy összetörlek!' Áhh! Mer' ez most pózolás. Én leszek a Pénz király, ha egyszer megszerzem azt az összes pénzt. Yeah. Yeah, Pénz király. A király! Hallod, amit mondok? A király! Részeg(?) és elégedetlen. És magányos. Olyan magányos vagyok. Oké. Gyerünk! 1! 2! 3! 4! 5! 6! 7! 8! 9! 10! 11! 12! 13! 14! 15! 16! 17, 18, 19, 20! 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30! 31, 32, 33, 34, 35...'

    • Ez az első rész, amelyben benne van, hogy Jégkirály már találkozott Zizgővel.
    • Zizgő riasztójának olyan a hangja, mint egy autóriasztónak.
    • Mikor Finn, Jake és Zizgő kinéznek az ablakon, egy koponya van a falra akasztva, ami a Lich-re (Zombikirály) emlékeztet.
    • A medvebőrnek Finn és Jake nappalijában 3 szemgödre van, azaz a medvének 3 szeme volt.
    • Finn azt mondta, hogy egy este, mikor Jake Lady-nél (Szivárványszarv) volt, akkor kint táncolt az erdőben, de Finn nappal volt az erdőben.
    • A Jégkirály "Penguin Dance Party" videójában két drótról lógnak háromszöget, amiket az áll: "Happy Birthday" (Boldog szülinapot), tehát a Jégkirály a születésnapján vette fel a videót.

Kulturális utalások

  • Miközben Finn és Jake nézik a videókat, karácsonyi ételeket esznek; az az anyag pl. úgy néz ki, mint a Figgy pudding.
  • A címképernyőn Finn, Jake és Zizgő csapdákat állítanak a kémény előtt, valószínűleg a Jégkirály várják. Jake viselete zsidó ruhadarabokra emlékeztet; a kis sapka vélhetően egy kippah, a sál pedig egy tallit.
  • Mikor a Jégkirály és Günter gyakorolnak az erdőben, arra emlékeztet, amikor Tell Vilmos lelőtte a fia fejéről az almát.

Kapcsolatok más részekkel

  • Finn állítása a Too Young (Időugrás) című epizódban, miszerint ő nem fürdik, újra ellentmondásba ütközik, mikor Zizgő riasztója megszólal, jelezvén Finn-nek, hogy itt az ideje fürdeni. Bár, igaz, hogy nem veszi tudomásul.
  • Láthattuk már a Jégkirályt edzeni a Loyalty to the King (Hűség a királyhoz) című epizódban is.
  • Ebben az epizódban láthatjuk, hogy a Jégkirály naplója egy videónapló, de az első naplóját még 

forrás: adventuretime.wikia.comhu.wikipedia.org

← Előző rész    Következő rész →

A bejegyzés trackback címe:

https://adventuretime.blog.hu/api/trackback/id/tr337008991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása